Variklio kompresija

Pradeda apniukti mintis, kad reikia pasitikrinti kompresiją. Nes toks jausmas, kad šiek tiek vangus variklis. O diagnostika gali ir nerodyti jokių klaidų. Taigi, kol kas reikia “neužsidegti”. Planuoju gauti vieno “motoristo” numerį ir važiuoti pamatuoti. Reikia sužinoti, kokia yra normali kompresija. 🙂

Vienas forumietis pasiūlė servisą prie BRC centro. Ten jo klasioko tėčio servisas (ISUZU pastatas, 7 vartai). Rekomendavo kaip kokybišką, tvarkingą, vidutinės kainos servisą.

Nuvažiavau aš tenai, paklausė kodėl reikia tikrinti kompresiją: “Netraukia”-sakau. Jie tik nusijuokė – rimtas argumentas.

Žodžiu pamatavo kompresiją. Ideali. Visuose 6 cilindruose 10.2 kompresija. Jėga. Bet pas mane aliumininė galva, todėl bijojau, kaip jie atgal susuks žvakes. Juk jie nematuoja nei kiek veržti, o nesinori, kad sugadintų žvakės lizdo sriegį. Na kol kas atrodo viskas gerai su varikliu.

Po kompresijos, sako, o tau Krasta viską išmatavo (diagnsotika)? Na taip sakau, tikrino lambda zondus ir kitą elektroniką. Nemanau, kad kažkas bus blogai.

Na jie vis vien pajungė savo kompą. Fainas tas kompas, rodo visus variklio parametrus realiu laiku. Nuo aušinimo skysčio srauto iki mišinio riebumo. Ir ką gi?! Nei vienas lambda zondas neveikia, kuro mišinys per liesas ir t.t.

Tada vienas iš jų (patiko man ten žmonės, logiškai protingai mąsto, kas kaip, respect) sumanė patikrinti oro srauto matuoklę. Aš jam sakiau, kad ji niekada nežiūrėta, nes pasitikėjau Krastos diagnostika. Jis išėmė ir per padidinamąjį stiklą pamatė, kad trūkęs oro srauto matuoklės siūlelis! Iš to logiškai seka, kad gali neveikti lambda zondai, nes negauna signalo kompas.

Aš meldžiausi, kad jie nebūtų sugedę, nes pas mane jie dedasi du, kurių kiekvieno kaina apie 400Lt.
Taigi išlėkiau ieškoti oro srauto matuoklės. Pirma užsukau į Gabijos gatvėje esantį šrotą. Ten paaiškino, kad pas mane Siemens gamintojas – retas variantas. Afigenai, galvoju.. Forume pažiūrėjau kokie yra sąvartinų numeriai. Perskambinau. Ir kaip man pasisekė. Radau ant septintuko matuoklę. Toks Algis pardavinėja BMW detales. Labai malonus žmogus. Prigrąsinau, kad neparduotų, kol neatvyksiu. xexe
Pasiėmiau iš matuoklę (350Lt) ir nulekiau atgal į servisą, patikrinti. Nes sukeitus matuokles, ant traukos nesijautė jokio pagerėjimo. Tad tenorėjau įstikinti, kad kompas parodys veikinčią.
Pajungė kompą ir..YES, zondai veikia, viskas veikia. Pasisekė. Darbai – 100Lt. Panašiai, kai kondicionerių pildžiau po metų pertraukos. TFU TFU. Dar ten pašnekėjom servise ir išlėkiau namo.
(pauzė)
Išlėkiau namo be pinigų, nes vėl sukišau į mašiną…
(pauzė)
Dabar reikia išsiaiškinti ar laidai nuo zondų išeina, nes kažkaip nepastebėjau jokių laidų toje vietoje. Tada nesuprantu, kaip kompas rodė juos veikiančius…mistika…Ir dar kas įdomu, kad nebuvo jokių tradicinių simptomų, kai neveikia mano minėtos dalys. Ir tai džiaugdavaus, kad traukia gerai mašina. Taigi, jei dar rasiu kažkur tame bėdą ir trauka pagerės – tai bus iš vis puiku!
Taigi, išleidau krūvą pinigų, išvažinėjau benzą, sugaišau laiko ir nervų.
Kada nors po sesijos..mokslai yra šventa, dažniausiai.. 🙂
Išvados.
  • Turėtų geriau traukti (atrodo lyg gražiau dirba variklis, o gal čia tik Placebo efektas..).
  • Mažesnės kuro sąnaudos, nes veikia oro srauto matuoklė ir lambda zondai.
  • Šiek tiek tvakingesnė mašina.
  • Kokio velnio Krasta veikė su mano mašina 1.5h ir nieko nematė?

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.